DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 4 augusti 2011

Prinsar och prinsessor

Tänkte bara presentera det nya lilla liv som tillkommit i min familj....prinsessan Ida
och hennes kusin.....två av mina barnbarn. Storprinsen Alfred höll på med nåt helt annat just då...spela spel i Iphone....jo det ska börjas i tid
Prins Axel och Emelie....mommos lilla blåbärsmuffins
Stolt mommo med lilla Ida....Äntligen


Efter en måltid blir man trött.....allt bara hänger...precis som på mommo. Pussgurkan

Ja mina vänner....det här är kärlek på hög nivå

Med värme och kärlek till er alla Maria

2 kommentarer:

  1. Underbart:) så söt...kram kram

    SvaraRadera
  2. Det är helt otroligt att föreställa sig att hon nyss låg i Evis kulmage! Så söt och ser så nöjd ut. Axel är en riktig liten charmknutte och alltid glad! Underbara liv....Kram AC

    SvaraRadera