DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

tisdag 15 juni 2010

Sommaryoga.......


Ahhh....igår började jag på Viryayoga. En härlig dynamisk yogaform som verkligen får mig att hitta ställen i kroppen jag inte visste jag hade(nu för tiden i alla fall). Annat var det när jag var ung och vig....nu är jag bara ung....(till sinnet alltså). Det känns som jag verkligen unnar mig tid för mig själv när jag börjat med yogan. Två gånger i veckan kommer jag att gå. Där emellan går jag mina långpromenader och bara andas och njuter av vår vackra natur. Jag upplever att det är oerhört viktigt för mig att ta hand om mig själv när jag arbetar med mänskliga möten. Att befinna mig I mig själv och ta hand om den kropp som bär på mitt jag. För som jag tidigare sagt, vi är så mycket mer än vår kropp, vår känsla och intellekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar