DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

tisdag 6 mars 2012

Som ett brev på posten.....när jag behövde det


Visst är det väl förunderligt ändå....eller snarare.....allt sker när det ska...... Vi får det vi behöver.....Ja uttrycken kan göras många.

Men hur många får ett handgjort kort av en kär vän och syster bara så där mitt i vardagen

Jo just det.....JAG... är en av dom och blir så där rakt in i hjärterotenglad av sådana överraskningar och tankar från en högt älskad person

Så tack kära du.....det gör mig rörd, tacksam och fantastiskt glad. Dessutom starkare för att nå mina mål. Love you<3

Med värme och kärlek Marion

1 kommentar:

  1. Hihi...det är bara fantastiskt roligt att få ge...att ge är att få... Sen längtade jag nog lite extra. Puss o kram du fina <3

    SvaraRadera