DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 4 mars 2012

Njutbara ting.....

För att understryka mina små heliga stunder på morgonen, Eller dagen, införskaffar jag fler och fler ting som stämmer med mitt sinnelag.

Den grönglada lilla buddan har en kär vän till mig som också får mig att le varje gång jag ser den eller henne

Hjärtan på rad, eller tråd om man så vill, blir en symbol för kärlek och dess olika färg

Rökelse, affirmationskort har funnits med en lång tid, men blivit använda i perioder
Nu stämmer det med mig som jag känner mig just nu


Ja, det känns viktigt att även få titta på, se och känna det som stämmer med mig och den jag är

Jag håller i och går upp i tidig morgon för att få mina stunder....mediterar och lite yoga rörelser.....Underbart är ordet som kommer till mig just nu när jag tänker på detta

Jag upplever att jag mer och mer hittar det som är just jag

Nu är det snart eftermiddag och jag sticker till jobbet....tjingeling

Värme och kärlek....Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar