DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

lördag 15 oktober 2011

I egen person med rökelse och affirmationer

Nästan varje dag tar jag ett nytt affirmationskort i mina två helt olika "korthögar"

Dagens eller rättare sagt kvällens affirmationer bestod av

VISDOM:
Som en mästare har jag accepterat den jag är och mitt öde.
Jag låter livets ström föra mig framåt, jag accepterar allt.
Jag bedras inte längre av det tillfälliga utan lever med djupare mening och syfte

DET ÄR LÄTT FÖR MIG ATT FÖLJA MINA DRÖMMAR:
Att ha drömmar och sätta upp mål är en självklarhet för mig.
Jag vet precis hur mina drömmars liv ser ut, hur jag vill leva i det bästa av liv som jag kan föreställa mig
.
Jag vet vem jag vill vara, hur och var jag bor, hur det ser ut, vad jag gör, vilka som finns runt omkring mig och hur jag mår.
Mina drömmar ger mig mening i livet. Mening som gör att jag vaknar om morgonen och ser fram emot dagen med inspiration och glädje. Mening som gör att jag njuter av nuet, för det är ett steg på vägen mot mina drömmar. Varje steg närmare mina drömma ser jag som en seger och firar ständigt mina framsteg

Ja, jag kan då inte annat säga.....vi får det vi behöver....just nu

Med värme och kärlek Maria

1 kommentar: