DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 23 oktober 2011

Jag överlämnar mig..........


Just nu står jag inför ett överlämnande av min kropp i full tillit till läkarvården och plastikkirurgin
Aldrig hade jag väl kunnat drömt att detta skulle hända......Men vem gör det....??
Jag är ändå så Tacksam att jag får den här chansen och klarat mig så bra trots allt
Visst det är en resa med cancerbesked och avidentifiering av kroppsdelar som är en del av en själv
Men som sagt.....nu överlämnar jag mig för att "helas"

Med värme och kärlek hoppas jag att ni tar hand om er därute
Maria

3 kommentarer:

  1. Sänder dig alla styrke kramar, snart är det gjort:) Kram vännen <3

    SvaraRadera
  2. Kärlek till finaste finaste dig
    Snart ska vi minsann träffas tycker jag
    jag älskar dig
    kram
    Emma

    SvaraRadera
  3. Tack fina Lena<3
    Emma - blir så underbart att träffas igen...jag tror du vet att jag älskar dig...söstra mi<3

    SvaraRadera