DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

onsdag 16 november 2011

Det är så vackert.....


Nu börjar det ta form...dessa vackra formationer av frost. Universums egna små skapelser bland både gräs och grenar.....jag tycker det är så vackert.
Jag gick ut i mycket tidig morgon på en liten promenad med min fyrbente vän Arvid. Det går liksom bäst då när han är i sitt lite lugnar jag
Så friskt....knastrande....och underbart att andas in denna lite kalla luft som gör att jag känner mig levande.....
Ja det här är lyx kan jag tycka ibland....att bara kunna gå rakt i vår vackra natur.....känna mig ledig...och just nu kunna välja vad jag vill göra under min dag
Visserligen finns det en anledning till min s k "ledighet" som jag kanske kunnat vara utan....eller...??
Det har faktiskt fört något gott med sig också som det mesta vi "råkar" ut för gör.....
Nu är valet i mina händer hur fortsättningen på mitt liv skall se ut....(precis som det inte skulle gjort det förut)

Med värme och kärlek till er alla Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar