DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

onsdag 16 november 2011

Matchning......

Före
Den fyrbente....Arvid
Efter


Hihi, jag upptäckte idag att efter klippning matchar jag och min fyrbente vän varandra....ännu mer.....nu även färgmässigt.......flera nyanser av grått kan man säga....jaha så är det....tiden går

Jag som alltid varit förtjust i gråa hår.....nu är jag där själv
Är jag lika förtjust....??
Faktiskt...JA!
Men....det vet man aldrig.....who knows va jag tycker om nån vecka

Ta hand om era kalufser därute å va gla´
Värme o kärlek också Maria

2 kommentarer:

  1. Kanoner styling på en kanoner syster!! Snart bär det av till Götet.. skall bli så kul..Trevlig helg och massor av kramar till er i Tolvsbo//AC

    SvaraRadera
  2. Tycker du är genuint vacker Maria både på utsidan och insidan, skönt att få krama om dig häromdagen:) Du ser så fräsch och strålande ut:) kram kram min vän, ja vovven är fin han med förstås;);)

    SvaraRadera