DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

måndag 11 juni 2012

Morgonpromenad bland ängar och träkramare

Dessa underbara sommarängar som kan sätta igång min fantasi. Jag kunde riktigt se barfotadansande älvor klädda i vitt med kransar av ängens alla blommor i sitt långa lockiga hår. Naturligtvis fanns inte en enda liten fästing i det höga gräset!

Ofta går jag förbi dessa två träd där det äldre trädet riktigt kramar det yngre med sina långa "armar". Jag tror det är mor och dotter nämligen......känns så;). Jag får liksom en särskild känsla när jag ser t o m naturen krama om varandra. För mig är det vackert.

Ja då ser ni vad jag går och tänker ibland på mina promenader. Så skönt att låta fantasin få leka fritt, jag tror vi gör det lite för sällan bara. Eller det kanske är så att det är JAG som har ett större behov av det.

Ha en härligt fantasifull fortsättning på denna måndag

Kärlek o värme Maria

2 kommentarer:

  1. Sååå fint när naturen visar kärlek. Amazing
    puss o kram

    (psst...det vore så himla bra om man slapp den här verifieringen när man kommenterar här...det tar sån onödig tid...Jag har tagit bort min...bara ett litet tips sådär)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojdå, jaha ja....hur gör man det?;)

      Radera