DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

tisdag 12 juni 2012

Wow va tiden går.....

30 år, fyller hon idag, min lilla Evelina Alexandra. 
Jag måste liksom säga det igen.....30 år!!
Herregud va tiden går.....ett slitet uttryck kan man tänka....men i sådana här fall blir det det.
Det är inte utan att jag blir lite rörd när jag drar mig till  minnes om hur pigg och glad denna lilla själ för det mesta varit. Vi har naturligtvis haft vår kontroverser som barn och föräldrar har emellanåt.
Men så ska det också va.
Nu har hon två egna små barn varav den minsta nu är i ungefär samma ålder som hon själv är på bilden.

Det är nåt speciellt med foton. Minnen man tror bara försvunnit kommer tillbaka.....underbara minnen

Så från ett hjärta till ett annat, Jag älskar dig Evelina....precis så som du är.

Ett varmt och hjärteligt GRATTIS

All kärlek och värme Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar