DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 15 juli 2012

Det blir aldrig för dåligt väder för loppis

Jag tog och drog iväg till de loppisar vi har i byn under sommaren, det bara regnar ju i alla fall, och hittade dessa små saker.
En underbar liten gräddsnipa.....två glasljusstakar....en broderad tavla.....och en tröja till mig som älskar lager på lager klädsel. Dessa saker till en kostnad på 35 riksdaler......totalt.....känn på den. Är det inte kul!?! Jag bara älskar loppisar av alla de slag.
Jag vet att många tycker det är lite halväckligt med second hand och loppis.....men sörru inte jag....tycker det är helt härligt!
Många säger.....usch, man vet inte nå vem som haft detta.
Nej, det är väl klart.....och varför ska man veta det. Vet man vilka som  har provat det nya som köps då. Eller vad som hänt de grejerna under vägen.
Jag blev så glad över den söta lilla vinröda tröjan.....helt felfri....5 spänn. Nämen det är ju så kul.
Men det är vad jag tycker. Andra får tycka va de vill

Puss love och kärlek.....Maria

2 kommentarer:

  1. Tycker det är jätte mysigt med använda ting, de får ju liksom en egen själ då också:)Kläder, ja vadå, det är väl bara att tvätta, som sagt hur många har inte provat de kläder vi köper i affären... Kram. Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi....ja vad har man tvättmaskin till;).Kram

      Radera