DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 2 augusti 2012

Nu...

Jag kan meddela att medans jag skrev det förra inlägget avslutade min mans bror detta jordeliv för att gå vidare i en annan dimension.
Efter knappt 6 veckor från det att han fått besked om sin sjukdom tog han sitt sista andetag för ett par timmar sedan.
Hans lidande är nu över och jag önskar av hela mitt sörjande hjärta att han får ro dit han kommer.

All kärlek till honom just nu........Maria

2 kommentarer:

  1. Sänder många varma kramar till er...Tänk vad fort ett liv kan förändras,ta slut....Kram <3 Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen. Ja du, det kan förändras snabbare än man anar. Ja du vet väl om någon.
      Tack från <3

      Radera