DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 17 februari 2013

Ett nytt sätt att ta hand om mig

Nu har jag varit på den första omgången med vattengympa
Kroppsvarmt vatten och härliga damer i olika åldrar
Hur härligt som helst!
Lärarledda...
Hantlar, "cyklar", frisbeeskivor  och fin musik är redskap som används som hjälpverktyg
Under vattnet dessutom......känns på kan jag lova!
Ja, en "tahandomsig" övning helt i min smak.
Tyvärr kan jag inte gå de två nästkommande gångerna p g a arbete och en resa
Men det är 15 gånger totalt.....så 13 av 15 är ju inte helt fel det heller
Jag ser verkligen fram emot nästa gång

Nästa övning som stundar i denna genre är medicinsk yoga.....nästa måndag kväll
Ser jag fram emot!

För mig är det viktigt att ta hand om mig och min kropp med kärlek och som passar mig.......
Just nu är det detta!

Ta väl hand om er alla därute......kärlek till er.....Maria

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tusen tack för din fina hälsning inne hos mig. Den värmde hjärtat!
    Så mysigt det låter med dina "ta hand om mig"-planer. Vattengympa låter så mysigt och medicinsk yoga som jag aldrig hört talas om tidigare gjorde mig jättenyfiken :))))

    Varma kramar, Carina

    SvaraRadera