DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

tisdag 10 januari 2012

"Njutsjuk"


Att få möjligheten att kunna se solen genom sitt fönster när lunchen intas, känns för mig som enbart njutning......rena rama rekreationen
Just nu sitter jag och dricker en kopp te efteråt. Bestående av citron/ingefärste med färska citronskivor och kanelkrydda.......fantastiskt gott kan jag bara tipsa om.....fräscht
Ja, det gäller att ta vara på varje tillfälle att gottgöra det jag förbiser så ofta hos mig själv
Snart kommer stund för meditation och reflektion

Värme och kärlek Maria

1 kommentar:

  1. Det är som sida via mobilen där man lägger ut bilder knäppta i telefonen. Inget skrivande utan bara bilder tagna i små ögonblick i livet som man snabbt postar ut till denna sida som flera miljoner är medlemmar på. Skitkul :)

    SvaraRadera