DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

fredag 13 april 2012

Så här efter påsk

Samlade efter promenad för lite kaffe och Alfred beredd för fotboll
Så här några dagar efter påsk kan jag bara konstatera att den var helt härlig. Samling hos nära och kära för underbart fika och möte med några av de människor som betyder i mitt liv.
 Barnlek och skratt, påskmat och godis, konstrunda i den närmsta omgivningen. Vackert väder med fåglarna sjungandes i högan sky. Uppvaknade med små barns leenden......kan man begära mycket mer. Nej....inte enligt min mening.
Sådant som förgyller livet och ger det ännu mer innehåll
Tacksamhet är ordet för mig

Liten Ida
Blomprydnader och väggdekorationer utanför keramikern

4 kommentarer:

  1. mmmmm....låter som om hela påsken blev till fullaste belåtenhet
    puss o kram fina du

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa....den var verkligen mmmm helt till min belåtenhet

      Radera
  2. Skönt att höra att du haft en bra påsk helg! Måste erkänna att jag tycker att den lilla damen blir mer och mer lik sin mor-mor faktiskt...Kram AC

    SvaraRadera
  3. Hihi....vet du...ibland kan jag faktiskt tänka detsamma, att hom liknar mig;=)

    SvaraRadera