DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

måndag 17 december 2012

Underbara stunder med olika firanden.......

Alfred 6 år på sitt rum

Längst fram till höger näst längst ut står min Alfred
Förra veckan firades mitt äldsta barnbarn, Alfred, sin 6 års dag. Ibland helt ofattbart att han blivit så stor. Någon dag efter var det dags för luciafirande med hans förskoleklass i Cassels Grängesberg. Alfred var en mycket inlevelserikt sjungande tomtenisse. Han gestikulerade med hela kroppen då han sjöng (vilket ska erkännas ingen av oss trodde han skulle göra......blyghet), men se där hade vi fel. Så Härligt att se.
Ett julspel av de lite äldre barnen
 Jag har även haft lille Axel, näst yngsta barbarnet, till låns en hel helg. Ett riktigt pussgurkebarn som är lika omtyckt av Vår fyrbente vän. Han hade också luciafirande på sitt dagis. Vilket han tyckte var kul en stund, sen var det roligare att stå bland publiken och betrakta sina kamrater från andra hållet
Axel och Arvid....kärvänliga vänner

Axel som är pepparkaksgubben


  
Det här är sådan där stunder man samlar på sig i livet och får en att le lite extra.....med andra ord....Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar