DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 16 december 2012

Jag var (lite grann) till Italien för någon vecka sedan

Rosalies Deli blev en liten favorit
Vem på väggen om inte självaste Gudfadern

För några veckor sedan tog jag och min man oss en liten weekendresa till Örebro.
En fin stad med mycket små fina butiker och restauranger.
Vi fann en liten Italiensk restaurang Rosalies Deli, inte långt ifrån vårt hotell vi bodde på, närmare bestämt Behrn Hotell på Stortorget i centrala Örebro. Sååå fint allting och en mycket trevlig stämning och personal må jag säga.
Det spelades lite soft italiensk bakgrundsmusik hela tiden på restaurangen.......ja man nästan förflyttades till varmare breddgrader bara av stämningen.
Ja, det blev en helg att minnas med glädje.
Sådant vi båda behövde, då vi sällan gör något på tu man hand.
Men ack så viktigt......inte att förglömma!!
Jag kan nog säga med säkerhet att det kommer att bli ett återkommande nöje. Om det nu blir till Örebro igen tänker jag låta bli osagt. Men på tu man hand.......Jajjamen!
(psst......detta inlägg hade jag gjort för länge sedan.....trodde jag....bara glömt publicera. Ja så kan man också göra en dag i december) Kram på er där ute.....Maria



Vårt stora fina rum på hotell Berhn mitt på Stortorget i Örebro


2 kommentarer: