DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

lördag 10 juli 2010

Den lilla staden håller stor fest......





Förra helgen hölls det fest i lilla Ludvika med uppträdanden av olika artister. Samt stor förväntan av kommunens innevånare att få glädjas och förnöja efter gator och torg.
Själv var jag dit enbart för mormors lille Alfred skulle åka karusell med morbror Gustav å kompis Henke, för att sedan följa med till Söderbärke för att övernatta hos Mig. Åååå...det är lika underbart varje gång att få rå om honom.
På kvällningen gick vi ner till badet alldeles i närheten där jag bor, så Alfred skulle få fiska med sitt eget hemmagjorda fiskespö.
Ni ska bara veta vad han fick på det spöt.....jo nämnligen haj...det ni..det är nog inte många som fångat haj i vä Sveten...hihi
Sen såg han helikoptrar lite överallt också.....Jojjomensan (det var nämnligen trollsländor som var benämnda helikoptrar)....mojmojs gull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar