DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

fredag 2 juli 2010

Vänskap

Vi har inte träffats på 10 år min vän och jag. Då på gemensamma festligheter. Men det kändes som vi såg varandra igår. Vi har delat mycket...både roligt och mindre roligt. Vi har båda utvecklats och lärt oss acceptans. Det som har varit...Har varit...även det vi tyckte mindre bra om har vi både insett att vi handlat efter de förutsättningar vi hade då. Nu är nu. Alla gör så gott de kan, sen kan vi tycka och tänka. Men döma....nä..vem har rätt vem har fel...it´s up to you!
Hur som helst kändes det uppiggande...roligt...och hoppfullt att få träffa min vän sen förr. Hon sa så många fina saker där på fiket mitt i vår lilla stad. Jag gick därifrån med glädje i hjärtat.

Tack min vän...vi ses snart igen

1 kommentar:

  1. Hallå söstra mi:)...låter hur härligt som helst..vem kan det ha vart tro ?
    kramisar

    SvaraRadera