DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 15 juli 2010

Igår fick jag en heldag med två av de personer som betyder mycket i mitt liv. Nämnligen mina systrar...en äldre och en yngre. Som min lilla syster säger ....vi är så olika men ändå så lika. Å ja, så är det faktiskt....å ska väl så vara. Vi är nog väldigt bra komplement till varandra. Själv säger jag...så olikt lika.
Det blir alltid skratt och tokigheter så många som ser och hör oss när vi befinner oss i en liten stad....ruskar lite på huvudet. Men va härligt tänker jag...då har man åtminstone gett de nåt annat att tänka på....kanske att de själv är mycket bättre som inte beter sig så knasigt eller nåt. Kan väl va bra för den då....hihi
Naturligtvis fyndade vi på seconhand och andra mysiga butiker. Fika...det behöver jag väl knappast tala om att vi gjorde....liksom en självklarhet m a o. Nån loppis hann vi också med, jag kommer att visa längre fram vad jag köpte och tänker göra med mitt fynd därifrån. Kläderna har fått sig en tvätt innan användning och smycket skall få en kedja eller läderrem, den såldes som nyckelring men jag ska ha den till halsband.

Ååå, jag bara älskar att gå runt i en vacker mysig liten stad med tre personligheter som står mig så nära. Meningen var att vi skulle haft med vår mamma på en heldag för att hon nyss fyllt jämna år och skulle få den äran att gå runt och mysa med oss döttrar....men tyvärr ligger hon sjuk...Älskade mamma, det blir en annan gång bara....Se nu till att bli frisk så sticker vi alla fyra tillsammans och bara förnöjer oss. Puss till dig som gett oss Livet, det är dig vi ska tacka att vi har varandra. Så tack mamma att just Du finns

2 kommentarer:

  1. Ja du har så rätt...tack för de´:)

    SvaraRadera
  2. Så fint du gjort här på bloggen förresten...kramisar

    SvaraRadera