DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

måndag 14 februari 2011

Utifrån hjärtat




Ja go vänner .....idag är det dagen som vi skall visa varandra extra uppmärksamhet utifrån ett bland det viktigaste vi har....Hjärtat.

Visst är det härligt.....min önskan vore att den här dagen fanns lite oftare i almanackan bara.
Men vi får väl passa på nu då att visa varandra lite extra kärlek och omtanke.

Jag tänkte också hylla min favvolåt på sista melodifestivaluttagningen, trots mångas nedskrivande och nedtalande om den sista omgången.
Jag fastnade nämligen direkt för Christian Walz (vilken jag är ett fan av)även för lite knasiga The Moniker. Kanske för det mer udda i den sistnämnda. Ja det var fler jag gillade men dessa två stack ut mest för mig

Ha en underbar dag och ta väl hand om varandra

Med kärlek och ett värmande hjärta Maria
tyvärr ville inte videon vad jag ville

1 kommentar:

  1. Hej finfina
    jag tyckte inte alls om Walz. Kändes som om den aldrig började liksom...hehe
    Moniker va bra:)
    Men jag är självklart förälskad i Brolles låt. SJälvklar och Emmig..hehe
    Det är bra att alla tycker olika. Hur skulle det annars se ut:)

    SvaraRadera