DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

onsdag 20 april 2011

Den där känslan......


Som sagt hade jag en känsla av att något skulle ske eller hända. Hihi....jag tror faktiskt att det så skedde igår.
Det är nämligen så här att Bröstcancerföreningen har en s k Mitt-i-livet-vecka i Alfta v20, och hon som föreläste om sitt liv för oss igår tipsade oss om att anmäla oss så snart som möjligt dit för att de hade inte fullt med deltagare den här gången. Det är en s k inspirationsvecka med god mat som ger energi, kroppskännedom, gruppstöd, frisk luft, vila och möten med andra i liknande situation. .....EN HEL VECKA. Dessutom vet jag att ena ledaren i alla fall, är psykosyntesare som jag.....bara det!
För denna vecka behöver man endast betala resan och medlemskap till CTRF på 250:-. Vilken chans!
Alltså jag har trott hela tiden att jag är s k för frisk för att få åka. Men det sa hon åt mig....Herregud ni har ju alla gått igenom en cancerbehandling och är ju faktiskt cancerpatienter fortfarande.
Som vanligt har jag förminskat min egen problematik!
Åååå....som jag tänkt att jag skulle vilja göra något sådant här för min egen skull! Måtte det nu gå i uppfyllelse:)

Jag har tagit chansen och mailat mitt intresse redan. Visserligen hade jag redan sökt semester v21. Men jag fläskar nog till med en till i så fall.....Life is now ;)

Det känns ändå bara som början på nåt liksom.........

Med kärlek och värme Maria

3 kommentarer:

  1. Åh vad härligt hoppas hoppas.Jag önskar dig även en Glad Påsk :)....kram goa Maria

    SvaraRadera
  2. Tack Lena, Jag önskar dig detsamma.
    Saknar dig

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Men ÅÅHHHH va KUL !!!!!!!!!!!

    SvaraRadera