DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

tisdag 19 april 2011

Vårliga ljuvligheter


Nu står de i full blom dessa underbara vårblommor som inger hopp om en underbar årstid.
Morgnarna är visserligen fortfarande kalla men så otroligt friska att befinna sig ute i.
Solen skiner med sin fulla kraft även idag och jag har faktiskt en ledig dag.
Den fick sin början med en skön långpromenad med lille Arvid och ska nu snart få innehålla en ny träff i Falun. Eller rättare sagt är det avslutning för vår lilla grupp.
Idag kommer en kvinna från Bröstcancerföreningen, som själv blivit opererad, och berättar om sina erfarenheter och möjligheter till ett fortsatt bra liv. Det ser jag verkligen fram emot

Jag har en sån där känsla idag......vad är det som skall hända. Jag vet inte om någon av er brukar känna så ibland. Precis som om man väntar på nåt....det liksom pirrar och görs sig påmint i kroppen om någonting mer....men vad?
Ja ja , det återstår att se. Men jag brukar lita på den.

Med kärlek och värme Maria

3 kommentarer:

  1. Härlig känsla...det är säkert ngt om en helt ny framtid för dig. Hoppas, hoppas. Kram AC

    SvaraRadera
  2. mmm...lovely känsla ;) puss kram och kärlek

    SvaraRadera
  3. Härlig känsla och ett härligt vår foto:) kram kram

    SvaraRadera