DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

fredag 29 april 2011

Helt härligt underbart




Kan man annat än vara lycklig när man få låna sina barnbarn ibland. Jag får nämligen låna denna underbara lilla människa HELA helgen.
Alltså Fatta......det är ju bara helt härligt underbart!!
Ni förstår ju......man får smaska, pussas och mysa......gud va härligt
Inte bara jag är lycklig, hunden Arvid bara älskar lille Axel......
Ja övriga familjemedlemmar också så klart. Men mest mommo.....hihi

Med kärlek och värme Maria

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du är lycklig!! Ha en underbar helg! Kram AC

    SvaraRadera
  2. Jag kan loova han är precis lika lycklig att få vara hos sin mommo<3!!
    vilka fina bilder, mammas älskling.

    SvaraRadera