DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 16 september 2010

En till liten prins

Nu har han ÄNTLIGEN anlänt. Lille Axel är född kl 23.15 igår kväll. Då bestämde han sig för att ta itu med Universum och dess lagar. Det har ju fötts några prinsar förut och här kommer nu en till.
När de stolta föräldrarna ringde hörde jag honom i bakgrunden....å jag blev ju nästan gråtfärdig......
Hans föräldrar sa bara...Åååå han är så fin, han är så fin. Det var värt varenda sekund även om det tog lång tid.
Jaaa, det är lika fantastiskt varje gång ett litet liv föds till världen. Men det där ljudet förresten jag talade om nyss, som jag hörde från den lille prinsen...Herregud han sa:
-Hej mormor, ÄNTLIGEN får vi ses snart
Men det är klart, det hörde ju bara jag. Föräldrarna själva var ju så upptagna i att se hur vacker han är.....hihi mormor igen...

1 kommentar:

  1. Oj vad jag längtar till mitt lilla barnbarn säger så fina saker också;);) snart så....kram kram

    SvaraRadera