DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

fredag 3 september 2010

En vanlig förmiddag




Vaknade i tidig morgon och tog tag i änglarna som dansade med sin tofflor i vårt hus.....det låter mycket vackrare än att säga.....nu har jag städat....men det är ju just de det blir...städat.
Jag är ingen älskare av städning men är i behov av en viss ordning.
Efteråt tog jag en promenad, men tog en annan väg än jag brukar, och stötte på nåt vackert.
En råbock som stod och åt alldeles ensam i en höstbelädd åker.....vackert. Han stod kvar och lät mig "fota" honom.
När jag kom hem hade jag äntligen fått Lantliv....jag har prenumererat på den förr och gjort ett uppehåll en längre tid. Men nu är de dax igen.......Mysigt att se fram emot att njuta av alla vackra reportage......när jag kommer hem från jobbet vill säga. Ska nu jobba i eftermiddag, och sedan hela helgen. Måste göra något åt det här..........

1 kommentar: