DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

lördag 11 september 2010

Höstens och skogens läckerheter


Här har jag suttit en lördagskväll och bara njutit av det vackra skogen har att erbjuda. Lummiga stenar beklädda av mossa...så där trolskt och mystiskt. Ja det känns för mig lugnt, harmoniskt och friskt. Inget störande, bara inbjudande. Sen fann jag även dessa läckerheter som hösten bjuder oss på.

Men just nu skall jag inta en kvällsmiddag bestående av älgkebab med bröd och ett glas rött. Mmm.... smaskens det också. Känns lite lyxigt att ha möjligheten dessa naturliga läckerheter
Ha en bra lördagskväll där ute allesammans...och ta väl hand om varandra

1 kommentar: