DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 16 september 2010

Ett nytt liv på väg


Redan vid 03.30-tiden imorse eller kanske är de natt, fick jag det där samtalet jag så länge väntat på.
-Vi är på väg nu, sa Micke, min dotters sambo. Alltså dom var på väg till BB i Falun.
Kunde jag sova sen då.....Nähä då. Nu bara väntar jag
Vid 7-tiden på min promenad kunde jag inte hålla mig längre.
Sms:ade.....Hänt nåt??
Den lille ligger fortfarande tryggt i mammas mage, ingen brådis där inte. Åhh Gud det är så spännande....flicka eller pojke.....hihi. Den som väntar på nåt gott..........
Så medans jag gick ute i regnet och blev fullkomligt dyblöt på tillbakavägen, håller min dotter med sambo på med världens mest värdefulla arbete här i l
ivet. Det där magiska när två blir tre helt plötsligt. Vad spelar då lite regn på kläderna för roll....jag ska ju bli MOMMO igen.
Sug på den ni......
Har fått bild från BB.....min andra lilla flicka ska bli mamma....helt fantastiskt

1 kommentar:

  1. Hihi och så blev det en liten Axel...lovely..och ett mirakel varenda gång
    grattis till molmol
    Emma

    SvaraRadera