DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

fredag 15 oktober 2010

Filmtajm


Igår kväll var jag och mina kära systrar på film.
En film jag klart kan rekommendera...som tjejfilm, enligt mitt tycke
Kanske inte världen bästa superduperfilm...kändes lite lång...men klart sevärd
Den ger tankar och reflektioner på hur man själv lever sitt liv....Som sitt eget eller som förväntas
Ja det tåls att tänka på....


1 kommentar:

  1. Bra film...men som sagt inte ett mästerverk...men vi brinner väl lite för ämnet också kan tilläggas
    Ha en go´vecka
    kram
    Emma

    SvaraRadera