DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

tisdag 12 oktober 2010

Ett bildcolage från min lilla fest





50 år

Herregud....jag har fyllt 50...smakar på det flera gånger. Det är ju bara en siffra......för inte känner jag någon skillnad...än i alla fall. Mer än att det är rätt skönt. Det här med åldern har aldrig skrämt mig så till vida att jag blir att tillhöra den äldre skaran. Vilket jag uppfattar många tycker är obehagligt. Men vilka ska ingå där då? Jag gör det gärna. Min önskan är nog mer att jag skulle bli klokare med åren....men är jag det då? Ja kanske kunskapsmässigt....men livet då. Gör jag det jag tänkt mig vid femtio.....där tåls det att tänka till..............
Eftersom jag innerst inne är lite blygsam av mig, valde jag att ha en fest för nära och kära, hemma hos mig. Bara det att träffa sina närmaste under lite festligare förhållanden är härligt. Tyvärr så upptäckte jag att inte riktigt alla kommit med på mina foton. Men jag älskar dom alla lika mycket för det

1 kommentar: