DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 31 oktober 2010

Man kan försöka övertyga sig på olika sätt







Det är väl så här jag skulle vilja känna i mitt hem. Men tyvärr har jag inte riktigt kommit dithän p g a att de reparationer som skall göras i vårt hem aldrig tycks bli klara. Det kan underlätta att se dessa bonader som fått bli kuddfordral och som har texter som käns som någon slag affirmation. Kanske inte så konstigt att dessa meddelanden hamnar hos just mig när jag kommer till ett loppis. Ja det känns ju lite hemtrevligt också.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar