DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

onsdag 16 mars 2011

Så finns det andra skillnader.......



Imorse var det 17 grader kallt just nu vid 15-tiden är det 10 grader varmt. Här pratar vi skillnader med råge.
I detta underbara väder som nu är idag med fullt solsken, fick min hundvalp springa lös medan jag dammsög min bil. Men se den lille rackarn tog sig friheten att sticka till de som håller på våra nya vattenledningar vid vår granne en bit bort. Han hade t o m lyckats med att ta handsken av den ena mannen som tänkte fånga in honom för att föra honom hem. Det blev bara en ny leksak för Arvid.....jättekul att springa runt med!! Yipppie......ta mig den som kan......Tyckte nog han!!

Efter min fångst av valpen Arvid satte jag mig vid vår husknut och njöt. Fick se hur det börjar knoppa längs husväggen trots all snö som finns kvar. Så det finns hopp go vänner......Våren är på väg!!

Och vad upptäcker man inte när man ser sig själv på bild......JAG MÅSTE FIXA FRILLAN!

Med kärlek och värme Maria

1 kommentar:

  1. Haha...vilken liten buse. han har nog vårkänslor den lille filuren. Kramisar

    SvaraRadera