DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 8 augusti 2010

Njutning

Jag har nyligen intagit en middag på skogen läckerheter.
Kantarellstuvning med pasta och blåbärspaj med turkiskyoughurtgrädde smaksatt med vanilj. Gott för både kropp och själ må jag säga.
Skogen kändes som trollskog, vacker och mystisk. Jag bara väntade småfolk eller troll skulle kika fram bakom ett träd eller sten. Såååå mysigt och naturnära.
Vilken lyx att ha skogen så tillgänglig. Den ger ifrån sig sådan kraft och välmående. En slags återhämtningskraft som finns
där.....alldeles gratis....till för alla. Helt underbart

1 kommentar:

  1. Ja är det itne världens bästa vardagsrum, så säg
    Ser smarrigt ut hörru
    Ses ikväll
    Puss o kram
    Emma

    SvaraRadera