DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

lördag 14 augusti 2010

Vad är nu detta.......?

Vaknar tidig lördagsmorgon av värkande hals, ömmande muskler och huvudet känns som inlindat i bomull. Längtar efter ett gott te med honung som lindring.....te finns i många varianter.....men inte honung.....tyvärr. Vad är det jag längtar mest efter då ...jo naturligtvis honung!
Dricker mitt yogite....känns lite bättre....men tröttheten sitter i
Ok, ok.....jag
Ska lyssna på min kropp och lägger mig ner för att vila.
Kanske ska jag läsa en av de otal böcker jag har.....ja vi får se

Det är då konstigt....ibland är önskan så stor att bara få ligga och reflektera eller läsa nåt intressant. Nu när tillfälle verkligen bjuds och är bästa lösning....vill jag läsa eller vila då....Nähä då.

Jag har ju förstås min syn på saken.....varför väljer jag och min kropp att känna så här...just nu....hmm

2 kommentarer:

  1. kanske dags för ren reflektion...stillhet...komma hem i dig själv..långsamhetens lov och tid till eftertanke
    kram och krya på dig lovely

    SvaraRadera
  2. Mmmm...det är nog precis så det är....just nu
    Puss

    SvaraRadera