DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

onsdag 10 oktober 2012

Sötsaker för foten


Jamen.....hur lycklig blir man inte när man får sådana söta saker i brevlådan.

Visst är dom söta?!

Jag tror jag skrivit tidigare någon gång att min mamma är en kunnig hantverkare och är mycket kreativ.
Hon har nu för tiden något för händerna för jämnan.

Dessa vackerheter kommer att komma väl till pass nu när vi möter den kallare årstiden i vårt avlånga land.

Så Tack lilla mamma, dessa kommer att värma gott.

Puss kärleksbombardemang å kramar

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar