DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 20 januari 2013

Ibland blir man förvånad

 
Ja igår kväll såg jag filmen "Hobbit en oväntad resa" i 3D på bio.......riktigt bra må jag säga.
Kanske var det effekten av 3D som gjorde det, för det var ganska läskigt ibland.......om man har höjdrädsla
För att inte tala om vissa figurer som inte var direkt vackra......nej riktigt fula och skulle väl så vara.
Känslan blir ju att man sitter med mitt i det som händer.
Mannen har följt denna fantasyberättelse och ville naturligtvis även se denna
Så det ska nog erkännas att jag mest följde med....därför att......men jag tyckte det var riktigt bra
Ibland blir man förvånad, och det gillas.
Visserligen satt nog jag mycket och tänkte på vilket fantastiskt jobb det måste vara att framställa en sån här film. Herregud!
Lite intresserad bör man nog ändå vara eftersom den håller på i nästan 3 timmar

Ja, som sagt, rätt bra var den allt

All kärlek.....Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar