DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

onsdag 9 januari 2013

Under en oskyldigt rosa himmel drogs min längtan till Louise Hay


Jag fick en sådan längtan efter att höra kloka ord med innehåll   imorse under min morgonpromenad.
Vem tänker jag på då......jo...Louise Hay!
Det gör själen så gott....i alla fall min
Denna härliga kvinna med sina kloka ord och tankar, som dessutom kan förmedla dem på ett fantastiskt sätt.
Jag kan bara rekommendera
Det ligger visserligen på denna länk i fyra delar (part1-4) och på enngelska, det tar en liten stund av ditt liv att lyssna. Vilket du med säkerhet är värd.

http://www.youtube.com/watch?v=ykSzdab4SWc

All kärlek.......Maria

2 kommentarer:

  1. Ljuvliga rofyllda bilder:) Kram och god fortsättning på nya året/ Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min fina vän. Jag önskar dig ett kärleksfyllt 2013. Kramar

      Radera