DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 2 maj 2010

Bilder från morgonens promenad






Jag måste erkänna att jag känner mig så väl förunnad att kunna gå rakt ut i skogen bakom vårt hus. Det är lika underbart varje gång att lyssna på naturens alla ljud och bara gå och andas frihet.
I morse hördes humlornas surrande lika starkt som fåglarnas. Min älskade vän Balder följer mig på mina promenader...eller är det kanske tvärtom...ja ja, vilket spelar ingen roll..vi går tillsammans.
Det morgnar som denna som jag nästan skulle kunna bli religiös. Universum visar sig från sitt bästa jag....eller vänta få se...är det Jag som Ser det bästa i universum. Förresten det spelar heller ingen roll..vi är väl alla en del av det. Underbart är det i alla fall. Jag tog några bilder för att visa...kanske går det fram vad jag menar

1 kommentar: