DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 13 maj 2010

Tillbaka till verkligheten.......




Sitter just nu och tittat ut i ett regnigt Dalarna och minns tillbaka på min resa till Göteborg. Jag har vistats hos fyra härliga ungdomar under fyra dagar. Det är riktigt härligt att fått tagit del av deras vardag....höra och se deras drömmar för framtiden....se deras förväntan på livet i stort...ja det är en erfarenhet att få ta del av de ungas tankar. Deras själar bländar verkligen universum.
Mysiga fik, loppisar har naturligtvis besökts och möjligheten att bara få vara....härligt
Nu börjar jag snart mitt arbete ikväll och kastas snabb tillbaka in i verkligheten. Det är så det är...Livet....snabba kast

1 kommentar: