DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 6 maj 2010

Ibland talar tinget till en.....

Idag var det åter igen en sån där underbar morgon. Jag är så oerhört tacksam över att jag har lediga dagar ibland och att jag då kan få friheten att promenera i tidig morgon och känna alla dofter. Låta ögat få sig en dos av verkligheten som kan vara så vacker med blomning av vårens sippor. Se ut över åker och mark med himlen som bakgrund....åååå vad min själ mår gott.
Dagen förgylldes med besök av min dotter, vi gjorde en färd till växthus och köpte oss dessa underbara pelargoner "Mårbacka". Vi stannade
även i en bondromantisk butik med namnet "Mormors Hus" där fann jag en väska som det helt enkelt stod.... Det här är din väska på!....vips så var din min..... visst är den väl härlig

1 kommentar: