DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

måndag 24 maj 2010

En liten ängel.....


Jag tackar Gud för att vår lilla ängel Alfred var hemma hos oss i lördags. Han gav mig möjligheten att skingra mina tankar och befinna mig i nuet. Dessa små händer (även om han nu är 3,5 år stor)....doften av hans nybadade hår..... alla frågor och kommentarer som kommer direkt ifrån hjärtat. Allt blir så levande och självklart.
Jag älskar dig...mojmojs gull

2 kommentarer:

  1. ja det är så härligt att vara molmol till dessa underbara varelser
    puss love o kram

    SvaraRadera
  2. Världsfina bilder förresten :)

    SvaraRadera