DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

lördag 1 maj 2010

Livet pågår hela tiden......

Nu är det så här för mig.......Jag har gått i trygghetens tofflor alldeles för länge och inte tagit tag i mitt eget liv och förändrat det till så som jag Skulle vilja ha det. Det går liksom i perioder med mig. Ibland sker saker så där pang..pang..pang, sen kommer den där andra sidan av mig som rättar in sig i trygghetszoner och bara låter livet rulla på utan att låta tanke och handling höra ihop. Allt ska jag göra sen, och det är precis vad som händer...men det blir bara senare. Gud vad jag tycker det är jobbigt. Ändå gör jag samma sak om och om igen. Till saken hör att min man och jag är ganska lika i det här fallet.....synd nog. Men nu ska jag visa er vad han har tagit tag i. Medan jag nu sitter här och lär mig blogga, växer mitt nya kök framÅ vad jag har väntat på att få gå omkring i mitt stora nya kök. Barfota på trägolv...ahh...vilken härlig känsla. Ha det gott ikväll mina vänner. Det tänker jag ha...hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar