DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

måndag 27 december 2010

Bara en fråga....VEM UPPFANN KOPPLET....??

men matte...allvarligt, menar du att jag ska ha det här på mig när jag är ute med dig. Vad sa du att det hette sa du?....koppel....Nää...usch va äckligt.
Det kliar....vänta så jag får se om jag får bort det.....nejmen MATTE...om jag ber riktigt snällt då....sitter lite fint....då kanske det åker av va´......





Yes.....yipppie....så här ska det va på en liten hund från vidderna. Full frihet......köra ner näsan i snön så det bara yr....hihi...det kallar jag att vara ute Matte. Du förstod mig till slut....men det tog tid hörru

Puss o kram från Arvid

2 kommentarer:

  1. Underbart:) för själ och hjärta...Kram kram

    SvaraRadera
  2. MEN ÅHH...hur underbart var inte det här lilla skådespelet med den ljuvligaste skådespelarn man kan tänka. SÖT pluttgroda deluxe
    Koppel är snuskigt. Det vet jag en till liten man som tyckte men det går över snabbt
    pussar och kramar

    SvaraRadera