DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 19 december 2010

Ett. två och tre.....här kommer Arvid





Igår bar resan av till Gnarp för att hämta hem denna 10 veckor gamla"Hälsing" och göra dalmas av honom. En skön blandning av Hälleforsare, Jämte och Gråhund. D v s vi vill ha en kombination av familjehund och jakthund
En helt underbar ny liten familjemedlem som skall heta Arvid.
Mammas mumsbulle heter han naturligtvis i andra namn då.
Gud vad jag har saknat dessa små tassar i mitt hem
Nu kan jag slösa fritt med kärlek på denna fyrbenta vän och det ger dubbelt tillbaka
Redan får man pussar rakt i ansiktet och runt munnen som ett litet kärleksbevis (vill jag tro att det är i alla fall)
Känns som det är precis vad jag/vi behöver just nu

Värme och kärlek till er alla

3 kommentarer:

  1. Men hur söt får man lov att vara? Klart det är mammas mumsbulle, allt anant vore ju fel;) Kramar i massor....

    SvaraRadera
  2. MÄH...ÅH...underbart litet strålande liv som kommit till er. Smälter som smör
    puss och kärlek

    SvaraRadera
  3. Den vackraste lilla Arvid jag någonsin
    sett. Han kommer stormtrivas hos er !
    Glöm inte att Just DU är fantastisk.

    SvaraRadera