DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 30 december 2010


Igår kväll var jag och min man, syster och hennes man på svensk film - Änglagård tredje gången gillt. Enligt min mening...... en mycket bra film. Jag älskar nämligen denna typ av ganska svenskt sätt att bete sig som Colin Nutleys filmer oftast handlar om. Och sedan denna härliga motsatts som hans hustru Helena Bergström spelar med sin impulsivitet och drömmande som avviker totalt från den lilla orten de befinner sig i. Hon gör saker som faller henne in även om inte andra samtycker.....Härligt!
Mycket känner man igen...det är väl det som gillas

Jag kan med värme rekommendera denna film

Kärlek och värme Maria

1 kommentar:

  1. Åhh jag förstod att den skulle vara bra. Får dra med mig min man och gå också
    Ha det gott och enjoy the day
    kramelikram
    Emma

    SvaraRadera