DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 21 juli 2011

Den som väntar..........


Jag tog med min ena dotter till Disponentparken i Grängesberg för att eventuellt kunna förströ henne lite med annat....så här i väntans tider. Hennes beräknade tid för den lille var 19/7...4 dagar sedan.....så nu är det en enda väntan och längtan för oss alla. Blivande storebror valde att stanna hemma med en av sina kompisar.....så mamma fick en liten egentid s a s.
Bilderna är ett litet plock från Disponentparken.....denna stora lummiga trädgård med möjlighet till lek för barn......ankor och höns....loppis...och lite diverse hantverk och teer till försäljning och inte minst....gott fika som kan avnjutas ute i trädgården....riktigt mysigt. En skön eftermiddag med andra ord......MEN NU VILL JAG BLI MORMOR IGEEEEN!!! Jag vet....den kommer när den ska komma....den lille...men jag är sååå nyfiken nu

Med kärlek och värme Maria

2 kommentarer:

  1. Jag är lika nyfiken som du!!!!!Åhhhh vill att bebisen skall komma nu......Kram AC

    SvaraRadera
  2. Hej allra finaste du!!!
    Tack för det du skrev i min blogg!!
    Allt käns så overkligt jag tror inte att man fattat vad det är som händer, har lixom knappt tagit det på allvar!! Men som jag skrev så har jag hårdhandskarna på och tänker INTE ge mig. Har faktiskt tänkt ta kontakt med dig lite senare för jag vet ju att du genom gått samma sak ganska nyss. Tack för att du finns! Kram kram

    SvaraRadera