DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 7 juli 2011

Fler av såna här dagar ......Tack



Idag har tid tillbringats med mina barn, mitt i deras liv. För mig är det lika underbart varje gång.
Jag blir att känna mig påfylld, behövd och stolt.
Påfylld av barnens energi.....det dom ger......och det jag får ge tillbaka.....deras barn med sin nyfikenhet och kärlek....slösas
Behövd som person......mamma.....mormor
Stolt över att dom tillhör mig
Ja det är helt enkelt kärleken till dom OCH mig själv som fylls på och bara växer
Mötet med en kär gammal vän, kort men kärleksfullt
Så mer av dessa dagar lägger jag in en beställning av till universum redan idag.....Tack

Med värme och kärlek

1 kommentar:

  1. Där fick du fram något som jag också tycker är verkligen vikgtigt. Just den där känslan av att man betyder ngt för ngn och kan ge ngt till ngn är en av de skönaste känslorna för mig iaf. Underbart att du har de dina så nära dig...Kram till er alla

    SvaraRadera