DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

fredag 1 juli 2011

Ett utmärkt tillfälle att välja


Jag är just nu i ett sånt där tillstånd där jag kan välja att känna mig som ett offer för omständigheterna eller helt enkelt gilla läget.
Visst är det väl lite tråkigt att mer eller mindre sitta fast hemma på sin semester....men orsaken är av betydande art kan man säga
Hunden våran förbättras sakteliga.....men enligt veterinären idag var han lite väl svullen i sin ormbitna tass fortfarande. Det är nämligen risk för att det s k stasar vilket är smärtsamt för Arvid. Sen det viktigaste är leverskador som man räds för.
Så jag får helt enkelt gilla läget och befinna oss på behörigt avstånd till vår veterinär.... i fall att....
Som kanske förstås är valet ganska lätt.....Jag gillar läget....Det är så det är just nu......Vad gör man inte för sin fyrbente älskling....Men jag som....Ja ja....vad är väl en bal på slottet ....??

Med värme och kärlek Maria

1 kommentar:

  1. Ja så ofta är det så i livet vad det än gäller och det underlättar att gilla läget;) även om man inte gör det:) kram i värmen och hoppas verkligen voffen blir helt bra:/

    SvaraRadera