DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 14 juli 2011

En härlig dag



Vi åkte idag på rent infall. Köping, Arboga.....medhavd massäck efter vägen...sen till Marieberg och strosade runt lite på köpcentrat.
Sen fick det bli lite mer kulturellt sista biten
Några bilder runt Örebro slott. Där promenerade kärlekspar och små änder. Konstverk längs "konststråket" fanns att betraktas. Jag upplever staden rätt mysig med sin gamla bevarade hus, vattnet runtom, små cafeér och restauranger lite varstans....mmm lite härlig är den allt


Nästa lilla stad vi strosade och åt lite i var...naturligtvis.... Nora. Denna underbara pittoreska lilla stad som jag bara älskar. Små gränder som doftar blommor och kultur. Även lille Arvid fick ta del av en av "mammas" mysställen som synes. Tonåringen är väl föga intresserad men följer vänligt med sina föräldrar....ibland
Jaa....det här var vad jag har gjort idag tillsammans med några av de mina

Med värme och kärlek Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar