DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

onsdag 4 maj 2011

I väntan på sommaren


Jag vet. Allt har sin tid....men nu vill jag ha sommar på riktigt!

Nu när vi vandrat i sjukdomens tecken här hemma har jag inte varit annat än frusen.
Jag riktigt kan se stora solar, blanka vatten och ljumma sommarkvällar i mitt inre.
God mat, grillat och härliga efterrätter. Inte att förglömma.......ett gott glas rött
Mycket säkert p g att jag känt mig lite allmänt vissen och nersatt, är mitt behov ännu större av sommaren och dess värme.

Men men, som vi alla vet så är vädret ett av de få saker vi inte kan göra någonting åt.
Det är bara att acceptera att allt är som det är, och är som det ska vara Just nu.
Även ett tecken på tillfrisknande skulle jag kunna tänka mig.

Med värme och kärlek Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar